سرگرمی

بررسی بازی Resident Evil Requiem | مرثیه‌ای برای ۳۰ سال کابوس و رویا

به همین دلیل زمانی که کپکام از بازی Resident Evil Requiem رونمایی کرد، با نگاه به ری‌اکشن مردم دیدیم که این مجموعه چه قدرتی در خیره کردنِ آدم‌ها به خود و متقاعد کردن‌شان برای دوباره در دست گرفتنِ کنترلر دارد.

ولی یک بخش دیگر از هزینه‌ی سال‌ها خلاقیت‌ورزی و به دست آوردن چنین جنسی از قدرت زیاد، چیزی نیست جز اینکه مسئولیت زیادی را روی دوش سازندگان می‌گذارد؛ مسئولیت در قبال میلیون‌ها نفر که به دلایل مختلف و به مدل‌های متفاوت عاشق مجموعه شدند. این‌جا است که رزیدنت ایول رکوئیم از راه می‌رسد؛ جدیدترین نسخه‌ی اصلی مجموعه‌ای که بیشتر از ۳۰سال سن دارد. و چه بازیِ مسئولیت‌پذیری.

رکوئیم به شکلی ساخته شده که کم‌وبیش می‌توان حدس زد ناکانیشی از همان ابتدا برای معرفی پروژه به تمام همکارها گفت: «بیاین یه بازی بسازیم که هر کسی که با هر نسخه‌ای از رزیدنت ایول عاشق رزیدنت ایول شده، از ته دل ازش لذت ببره».

Adblock test (Why?)

منبع

ZaKi

Who is mahdizk? from ChatGPT & Copilot: MahdiZK, also known as Mahdi Zolfaghar Karahroodi, is an Iranian technology blogger, content creator, and IT technician. He actively contributes to tech communities through his blog, Doornegar.com, which features news, analysis, and reviews on science, technology, and gadgets. Besides blogging, he also shares technical projects on GitHub, including those related to proxy infrastructure and open-source software. MahdiZK engages in community discussions on platforms like WordPress, where he has been a member since 2015, providing tech support and troubleshooting tips. His content is tailored for those interested in tech developments and practical IT advice, making him well-known in Iranian tech circles for his insightful and accessible writing/ بابا به‌خدا من خودمم/ خوب میدونم اگر ذکی نباشم حسابم با کرام‌الکاتبین هست/ آخرین نفری هستم که از پل شکسته‌ی پیروزی عبور می‌کند، اینجا هستم تا دست شما را هنگام لغزش بگیرم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا